HANDLA INTE PÅ MELBA.SE!!!!!!

Jag har aaaaaaldrig varit med om sämre kundservice än på Melba.se.
Jag beställde en väska därifrån och när jag fick den såg den inte ut som på bilden, så jag ville skicka tillbaka den. För att få returnera den måste man först skicka ett med med ordernummer till dom, få det bekräftat, och först då får man returnera varan. Detta gjorde jag, och skickade sedan tillbaka väskan. Senare får jag ett mail om att returen ej är godkänd(eftersom det gått mer än 14 dagar, enligt henne) och väskan kommer skickas tillbaka till mig och jag ska även stå för frakten fram och tillbaka.
Jag mailar till ägaren (eftersom hon är för feg för att ha kundservice via telefon), och säger det inte alls gått 14 dagar när jag returnerade väskan. Vi mailar fram och tillbaka och till slut orkar jag inte hålla på och säger att jag tar väskan.
Nån dag innan hade jag fått en avi för att hämta ut väskan, men den hade jag slängt eftersom jag inte tänkt hämta väskan. Jag frågar då Bea (som ägaren heter) efter avinumret och då svarar hon att det kommer en påminnelseavi om några dagar. Jag väntar några dagar och ingen avi kommer. Eftersom jag ska åka utomlands så mailar jag Bea igen och frågar om avinumret. Denna gång skiter hon i att svara.

Jag åker utomlands och kommer hem en vecka senare. Fortfarande har ingen avi kommit och jag mailar Bea igen. Hon skyller på posten och säger att jag (JAG SOM ÄR HENNES KUND) ska kontakta posten om avin som aldrig kom. Vid det här laget hade alltså väskan skickats tillbaka till henne. Fattar inte hur kan säga att jag som kund ska kontakta posten?! Det är ju för fan hon som har anlitat posten, inte jag. I alla fall så säger hon att hon ska skicka väskan på måndag den 2 april. Idag, 11 april, 9 dagar senare har väskan fortfarande inte kommit till mig. JAG BLIR SÅ JÄVLA LACK!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Synd att detta inte är USA!!! Men hon är i alla fall anmäld till ARN ( Almänna Reklamations Nämnden).



Välkommen till min nya blogg!


RSS 2.0